Wie zijn wij?

Wij zijn een gezellige vereniging waarbij scouting wordt gecombineerd met de studententijd. Wij combineren het beste van beide werelden om je studententijd nog leuker te maken. De vereniging bestaat sinds 2019, en is een jonge groep enthousiaste studenten.

Om de week vindt er op de woensdag een opkomst plaatst bij het gebouw van scouting St. Rafael. Hierbij eten we vooraf vaak samen. De opkomst wordt elke keer verzorgd door twee andere leden van de LEDStam. Hierdoor is het programma gevarieerd en vinden er activiteiten plaats waar je niet zelf aan zou denken.

In de week zonder opkomst wordt er voor de liefhebber geborreld bij het lokale studentencafé en er worden nog meer activiteiten georganiseerd buiten de opkomsten om door enthousiaste leden. Zo hebben we met een groep een toprope cursus gevolgd en zijn we naar Vrienden van Amstel Live geweest.

Elk jaar vindt er een LEKA plaats, ook wel LEDStam Kamp. In dit weekend gaan we kamperen en doen we allemaal vette activiteiten zoals een speurtocht met de auto. Ook gaan we naar verschillende landelijke activiteiten met andere stammen zoals het Studenten Scouting Weekend en het Studenten Scouting Gala.

Voor een goed beeld van onze activiteiten kun je het best kijken op onze facebook of Instagram. Wil je meer weten, of lijkt het je leuk om een keer vrijblijvend mee te draaien, neem dan gerust contact op.

Ik kom graag een keer kijken!